onsdag 8 oktober 2008

Sug

Egentligen har jag inget speciellt att berätta, men kan skriva lite i alla fall i brist på annat.
Jeppe är i Stockholm så jag försöker re mig själv. Det går bra faktiskt!
Igår fick jag mat hos mamma och pappa och sedan åkte jag hem och donade med lite av varje.

Har bestämt mig för att sluta fika på kvällarna. Det är inte så lätt det!
Vid åttatiden sätter suget in och vid nio/halvtio tror jag att jag håller på att svälta ihjäl.
Pratade med Helén någon timme igår så då gick det ju ganska bra, men sedan var jag tvungen att stoppa två salta S-märken i munnen. Provade först med ett äpple, men det hjälper ju absolut ingenting! Ska köpa hem annan frukt som jag kan trycka i mig och se om det hjälper bättre.
I måndags klarade jag mig faktiskt utan minsta sötsak.
Två dagar kvar. Måste klara!
Jag låter väl som en narkoman på avvänjning, men det är ju trots allt lite samma sak. Beroende som beroende.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Äh, det där med frukt istället för fika eller godis funkar ju inte! Visst är frukt gott, men det är ju inte godis... Mm, blev akut sugen på paj med massa vaniljsås...

Carolina sa...

Nej, det där med frukt måste vara en myt! Speciellt äpple.