torsdag 16 oktober 2008

Jeppe fyller år

Nu har jag missat att uppdatera igen. Undrar om det betyder det att jag har ett liv? Hm... svar nej.
Det har varit en vanlig vecka, inga sensationer. I går var det SYV-infodag i Kalmar. Det är alltid trevligt med lite annorlunda händelser, då känns det inte som en riktig arbetsdag. Det är så skönt att bara sitta och lyssna ibland utan att behöva anstränga sin egen hjärna.

Besiktade bilen igår, och gissa vad, den gick igenom. Utan minsta anmärkning!
Fast det är ändå lite annat gissel på den som måste åtgärdas om ett par år (förhoppningsvis!). Efter konsultation från diverse människor har jag besluatat att det får vara tills det går sönder. Varför göra något nu som man kan skjuta på framtiden!

Idag fyller Jeppe år. Det ska firas med tacokväll och kanske lite fika. Har inte fikat på snart två veckor och suget försvann redan efter första veckan. Det känns skönt att man kan bestämma sig för en sak och sedan lyckas hålla det. Tror nog att jag ska lyckas klara en liten fika idag utan att få något återfall och hamna i träsket igen.

By the way; Jag vet att rubriken låter som titeln på en barnbok. Typ Max badar, men rubriksättning är inte det lättaste!

Inga kommentarer: