tisdag 16 september 2008

Trötthet

Igår var det ytterligare en tråkig kväll i livet. Ja, jag vet att man inte får roligare än vad man gör sig, men ibland vill man inte göra något fast ändå vill man det. Det handlar nog mer om att man inte kommer på "det" att göra.
Till slut satte vi på en film ganska tidigt, innan klockan åtta, i hopp om att jag skulle orka se hela. Ha! Vaknade till efter en stund och då kände jag mig jättepigg och vi fikade, men strax efter att fikat var slut så var jag åter i drömmarnas värld.
Vaknade 21.15 och då var filmen slut så det var bara tassa till sängen. Väldigt pigg i morse! Fast det hade väl varit konstigt annars...

I eftermiddag blir det ett varv i spåret. Hoppas att det gör en lite piggare!

I morgon ska jag till tandläkaren. Hoppas hoppas hoppas att mina tänder är ok och att alla visdomständer tänker dyka upp på rätt ställe!

Inga kommentarer: