lördag 6 september 2008

Min kropp värker

Min kropp värker efter en dag i trädgården. Fantastiskt att det känns så mycket av att gräva och vattna lite.

I går på eftermiddagen kom Linda & Smulan på besök. Linda har ju varit i Australien i 8 månader så det var extra roligt att träffa henne!
Hon blev kvar över natten, så i morse efter frukost bestämde vi oss för att gå ut och gå och trotsa regnet som bokstavligen vräkte ner. När vi efter att ha letat upp och bylsat på oss regnställen tittar ut så har det slutat regna! Sedan har det inte kommit en droppe. Det som skulle regna hela dagen! Vid middagstid tittade faktiskt även solen fram en stund!

Nu har jag precis kommit ut från duschen efter att ha avslutat min utedag med ett spår till Toya, som gick bra. I alla fall rent fartmässigt. Dock lite slarv, men hon löste det och slarvet kan ju ha berott på att spåret bara hade legat i kanske tre minuter. Något som hon absolut inte är van vid. Om man nu ska skylla på något. Och det ska man.

Min frilla ser riktigt rolig ut!



Två skogsmullar. Toya, du borde jobba med din hållning!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du uppdaterar dåligt... Minst ett inlägg om dagen kräver jag nog allt!

Carolina sa...

Tyvärr! Har man ett händelselöst liv så har man...