onsdag 10 september 2008

Träningsförhör

Sedan jag mottagit klagomål känner jag mig piskad att uppdatera.

Kan berätta att jag gick upp tidigt i morse och ställde mig en halvtimme på maskinen. Skulle egentligen sprungit igår, men det blev aldrig så... Var därför tvungen att bita i det sura äpplet idag eftersom jag har en jobbarkompis som terroriserar mig varje dag med frågan om jag sprang igår. Jag har i och för sig bett honom göra det, så jag får skylla mig själv. Han tar verkligen sin uppgift på allvar. Är jag på den andra skolan, så ringer han för att få den dagliga rapporten.

I kväll ska jag träffa Jessica och några andra på stan och käka. Ska bli kul och det är alltid gott att äta ute!

I måndags var jag och red. Red ut själv. Var lite nervös, men det gick bra! Det var lite mysigt att rida själv också. Kanske tycker Bellman om mig lite, för han har gnäggat nu de senaste gångerna när jag har kommit. I början gick han ju åt andra hållet när han såg mig...

I helgen blir det staketbygge. Två helger till, sen borde det vara färdigt. Vore skönt att få det klart! Samtidigt som det är kul att ha något att jobba med på helgerna.

Inga kommentarer: