söndag 17 maj 2009

Besök från Växjö

I helgen var som sagt Helén och Julia här och hälsade på. Det blev en trevlig och lugn helg med mycket spel och pyssel. Julia är en väldigt duktig femåring visade det sig. Kan både räkna och skriva. När vi satt och pysslade med en lite småklurig sida så sade jag till Helén:
-Jag tror att the umbrella ska bort.
Då ritar Julia en ring runt paraplyet och säger:
-Umbrella ska bort.
Jag: Shit vad duktig hon är!
Helén: Ja, vad trodde du. Med en så`n mamma så!

Idag efter att de hade åkt så började vi bygga upp stommen till carporten. Det går alltid lite trögt i början innan man har kommit fram till ett bra sätt, men lagom till det att vi lade av så tror jag att vi lyckades komma in i ett bra flow. Så nu är det bara att hoppas på att det inte börja blåsa för mycket och sedan fortsätta i veckan.

En med dåligt inflytande och en med dålig karaktär.

När jag ändå lägger in bilder... Lovade Jessica för ett tag sedan att lägga in denna. Hon är så nöjd med den.

Inga kommentarer: