onsdag 17 december 2008

Snart jullov

Det är så segt på jobbet nu.
Har inte lust att dra igång några projekt och det skulle förmodligen inte ge så bra utslag heller eftersom eleverna redan verkar ha tagit jullov mentalt.
Jag har i alla fall fått de fint på mitt skrivbord!
Någon har lagt en faktura i mitt fack. Den är inte min! Försöker leka detektiv och ta reda på den skyldige. Det går sådär. Ingen vill kännas vid den. Jakten fortsätter!

Ikväll är det glögg- och godiskväll hos oss, enligt tradition.
Lite nya människor har tillkommit detta året. Kan bli kul!

Igår var det lite bakning och påklädning av julgran. Årets gran är snäppet finare än förra årets. Det var den mest lea gran man kan tänka sig. Den var så ful att jag grät när vi skulle klä den och Jeppe fick "laga" de största hålen. Aldrig köpa gran i mörkret mer!
I år känns det inte lika viktigt med en vacker gran, eftersom vi inte ska fira julen hos oss.

Inga kommentarer: