söndag 7 december 2008

Helg i Ljungsbro

I lördags morse åkte vi med Björn och Lena till Ljungsbro.
Det har varit en skön helg med lite lagom aktivitet och förstås god mat.
Bland annat var vi på ett experimenthus där jag steppade loss på en dansmatta och imponerade på Jeppe (och mig själv) med mitt närminne genom att komma ihåg olika seriekombinationer av lysande lampor. Varför kommer jag ihåg sådant, men glömmer allt annat som jag mycket hellre skulle vilja komma ihåg, t.ex allmänbildande saker? Fattar ingenting, men det var kul att vara bäst en liten stund! Det händer ju inte direkt ofta...

På vägen hem åkte vi förbi en herrgård där man kunde köpa potatis till självbetjäning. En speciell sort som man kan äta skalen på.
Nu är det i alla fall skönt att vara hemma igen.
Här är lite bilder från helgen.


Inga kommentarer: