fredag 21 november 2008

Zonparasiter

Har haft lite svårigheter med uppdateringen här eftersom det har köpts en ny dator till hemmet och då är det tydligen saker som ska installeras, fixas och trixas med. Med andra ord har jag inte haft tillgång till datorn på hela veckan. Blogga på jobbet? Jag? Inte en chans!
Nu har det i alla fall gått ytterligare en jobbvecka. Inga big news direkt, bara det vanliga tror jag.
I natt kom första snön. Inte mycket, men det är i alla fall vitt på marken (fortfarande!)

Har inget övrigt att tillägga utom att jag hatar när man har kör på vägen och man har skapat sig ett behörigt avstånd till bilen framför, enligt 3 sekundersregeln och det kommer en biljä*l och kör om och trycker in sig framför mig i min avståndszon. Då måste ju jag sakta ner och skapa ett nytt avstånd. Zonparasiter!

Nähä, nu måste jag avreagera mig med dammtrasan!

Inga kommentarer: