onsdag 14 januari 2009

Pyssel

I måndags fick jag mina kort som jag hade skickat in för framkallning. Jag har inte framkallat sedan våren 2005 så det blev en del, fast att jag verkligen snålade i urvalet.
Eftersom jag inte var hemma från jobbet förrän klockan halv nio i måndags så orkade jag bara öppna paketet och kolla på korten. Det är inte alls lika kul och spännande att få hem framkallade kort nu som det var innan digitalkamerans intåg.

Hur som helst, i gårkväll tog jag fram fotoalbum, bilder, klister, sax och penna och började.
Vilken tid det tar! Efter tre timmar hade jag satt in ca 30 kort. Visserligen tog det lite tid att sortera korten efter år och månad, men ändå. Nu är det ca 100 kort kvar, så jag kommer ha att göra några kvällar framöver...
Måste framkalla oftare i fortsättningen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul! Jag måste åxå framkalla och klippa och klistra!

Carolina sa...

Ja, gör det!
Det är kul att ha sedan. Satte bl.a. in kort igår från Winnerbäckkonserten vi var på 2006.

www.fujidirekt.se/gratis

Anonym sa...

Vad duktig du ar. Och fint blir det med!