måndag 19 januari 2009

Måndag

Hur kan det vara att man är så trött på måndagar? Borde man inte vara pigg och utvilad efter helgen...? Tröttheten håller dock bara i sig på arbetstid, konstigt!

Efter jobbet idag var jag på gymmet. Premiär! Får se om jag kommer kunna röra mig imorgon. Efter att jag hållit på att flyga av löparbandet struttade jag runt och drog i massa spakar på de olika maskinerna. En spak satt jättehårt och när jag drog till ordentligt flög det ner typ 100 kg vikter så det dånade i hela salen.
-Den här är trasig, upplyste jag övriga om.
Patrick: Eh, jag tror om du gör så här istället...
Jag vid nästa maskin: Den här funkar inte! Såhär ska det väl inte vara?!
Patrick: Nja, om du provar att göra så istället...
Så fortsatte det. Ser fram emot att få en genomgång av instruktör snart!

Nu har jag satt in de sista framkallade korten i album. Skönt!
En snabbglutt på idrottsgalan och sedan läggdags.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! Kommer du ihåg när vi tränade tillsammans och struttade fram till han i receptionen och frågade hur man bäst tränade rumpan! Det var ju bara vi och alla muskelberg där!

Carolina sa...

Ja! Vi är för roliga!
Igår talade jag om mitt mission för en av instruktörerna: att få en platt mage på två månader.
Han tittade konstigt på mig, men sade att det skulle gå. Hoppas att han har rätt!