torsdag 28 augusti 2008

Fikasugen

Härlig kväll i kväll! Har varit ute och sprungit en runda och nyss ätit. Gjorde en jättegod pasta som till och med imponerade på Jeppe. Det ni! Ja, upplägget gör ju förstås mycket också. Ögat vill ju ha sitt va! Nu låter det nästan som att jag själv har kommit på rätten, men det har jag ju förstås inte. Hittade bara receptet.

Igår var jag inne i stan och klippte mig. Passade även på att shoppidoppa lite när jag ändå var inne. Det blev tre tröjor och två par skor för under 1000 kronor!
Jo just det, det blev visst lite blomster också. Det är ju så lätt hänt...
I helgen blir det förhoppningsvis en trädgårdshelg med planteringar, omflyttningar och så.

Nu ska jag nog gå ner en runda till vattnet och prova distansfunktionen på stegräknaren så jag vet hur långt jag springer. Sedan blir det fika. Det är det som är det bästa med att motionera; att man kan fika med hyffsat gott samvete.

Inga kommentarer: