torsdag 25 februari 2010

OS-morgon

Var uppe tidigt i dag. Frukost framför OS-hockeyn på TV:n, mysigt! Två minuter kvar nu och det ser tyvärr ut som vi förlorar.

I går var jag hos mormor på lite fika, sedan var det middag hemma hos Terese och Fredrik i föräldragruppen. Supergod pizza blev det!

I dag blir det att uträtta lite ärenden och sedan åka till Nybro och träffa familjerna Johansson. Undrar när jag själv kommer att kunna titulera mig med detta unika efternamn ;)

Nu var det klart; Sverige förlorade (4-3)mot Slovakien.

1 kommentar:

Unknown sa...

Kan inte låta bli att bli glad vid en ev. hint om att du vill gifta dig med Jeppe... DET SKULLE VARA JÄTTEKUL, tycker jag och jag tror att jag talar för resten av släkten också! Och då menar jag kul oavsett vilken typ av arrangemang ni skulle välja att ha!

Kram från Åsa