måndag 8 februari 2010

Inte händer här mycket

Skrev inget i lördags och söndags, men det fanns inte direkt något att skriva. Var hemma själv eftersom Jeppe var på...gissa vad! Kick off. Ganska tråkig helg. Det mest spännande var en tripp till Kalmar med hundpromenad på Skälby och handling på Maxi. Träffade lilla Jessica på Skälby. Inte så liten längre dock, 23 år, och hennes svarta storpudel. Bra träning för Toya och det gick bra!

I dag har det inte hänt så mycket heller. Cajsa vägrar sova mer än 15 minuter i sträck, så ingenting annat hinns med mer än att roa och mata henne. Man får vara glad att det inte är på detta viset varje dag. Fast nu blir det nog bärselen på så jag åtminstone kan diska undan efter lunchen och börja med middagen. Det får bli fiskgratäng i kväll.
Var och hämtade Toya (numera Toya tandlös)förut. Allt gick bra utom betalningen. Maskinen visade "köp medges ej". Pinsamt! Fast jag fick ta hem henne ändå, tillsammans med en faktura. Nu när jag kom hem kollade jag och det fanns visst pengar på kontot, så egentligen hade jag inte behövt skämmas.
Så är det! Nu som sagt, bärsele på!

Inga kommentarer: