torsdag 11 februari 2010

Bränd lasagne?

Nä, nu missade jag att skriva igår igen!

Då var jag i alla fall på efterkontroll efter förlossningen och allt såg bra ut som tur var.
Sedan mellanlandade jag hos mormor på lite trevlig fika innan det var föräldrargrupp på BVC. Cajsa skrek sig igenom hela filmen, men det var väl för att den var så dålig.

Idag var det fika med dragmorsorna. Alltid lika trevligt!
Cajsa blev kär i Dante 5 ½ månad. Det ska börjas i tid. Hon fick dock inte mycket gensvar för sin fascination. Livet är hårt!

Nu skriver jag här och gör ostsås samtidigt. Inte bästa kombinationen märker jag, känns lite halvbränt i botten. Bäst att sluta och bara koncentrera mig på matlagningen så Jeppe får god mat när han kommer hem.

I morgon ska jag äntligen klippa mig! Två månader sedan sist. Ser bedrövlig ut. På kvällen ska vi fira Per.

Inga kommentarer: