söndag 30 augusti 2009

Sista helgen i Augusti

Det märks att det börjar gå mot höst. Jag gillar hösten så mig gör det inget. Det blir mycket högre luft att andas och så blir det så fint ute.

Igår kom mamma, mormor och Marie hit på kroppkakelunch. Det var jättetrevligt, även om tiden gick väl fort. Innan dess hann jag bland annat måla lite på carporten.
På kvällen kom Jeppe hem så jag hade gjort paj, fastän jag fortfarande var proppmätt.

Idag åt vi frukost ute. Kan ha varit sista gången för i år... Sedan målade vi på carporten och nu har han åkt IGEN! Skulle visst på fotboll och middag med jobbet.
Det gör mig inget. Tänker äta upp de överblivna kroppkakorna efter att Toya och jag har varit ute och gått.

I veckan blir man själv igen. Ska till Växjö med jobbet en dag och ska passa på att träffa Helén när jag ändå är där. Ska bli kul!

Inga kommentarer: