söndag 9 augusti 2009

En lördag på stranden

Igår packade vi iväg oss tidigt och åkte upp till norra Öland där vi låg på stranden några timmar. En jättefin strand med inte alls mycket folk. Man badar, fikar, läser en tidning, fikar igen och sedan har man fått sin dos av strandlivet. Vi åkte hemmåt och stannade i Sandvik och åt sen lunch på fiskrestaurangen i hamnen. Jag åt flundra och det var så sjukt gott! Kom hem frammåt kvällen och då tog vi en tuppis (man blir trött av strandlivet) innan sen middag och sedan kom Adam in en stund.

Idag är det sista söndagen innan jobbet börjar igen efter semestern, även kallad supersöndag.
Varmt idag också. Det blir slappt i skuggan tror jag.

1 kommentar:

Linda sa...

Å va gött du har det. Jag är avundsjuk. Men jag håller med dig om strandlivet, det räcker med en stund sen har man fått sin del av det.
Här händer det inte mycket. Jobbar mest. Idag kom första regnet en skur på 5 min sen var det över. Gud vad livet är tråkigt på vintern... ;)
Massa kramar!!!