lördag 30 januari 2010

Fredag, lördag

Oups, glömde skriva igår. Det var ju väldigt fint väder, så då blev det en prommis. Annars var det som vanligt fredagsstädning som stod på schemat. På kvällen firade vi pappa, som var riktigt laddad för firande, så det blev en trevlig kväll med mycket god mat. Jag var visserligen väldigt mobil eftersom Cajsa inte riktigt ha förstått det fina med att sitta stilla på ett ställe en hel kväll.

I dag var vi först hemma och fixade med vardagliga ting, vilket betyder typ tvätt och städ (hann inte riktigt klart igår) för mig och typ konstiga datasaker för Jeppe.
Sedan åkte vi in till stan och hyrde en bilbarnstol och lämnade in vår eftersom den är konstig och krånglig. Äntligen köpte jag också en babybok till Cajsa, så jag kan fylla i den innan jag glömmer.
På vägen hem hämtade vi ett babygym som vi får låna av Magnus och Emma. Film och tupplur efter det och nu har Jeppe varit ute med Toya en sväng. Det är nästan -12 grader ute så jag och Cajsa stannade inne. Nu ska hon snart få prova babygymmet och jag ska dricka Fanta och äta jordnötsringar.

Inga kommentarer: