fredag 27 mars 2009

Utmanad av Lollo

1.Hur gammal är du om fem år?
34
2. Vem var den sista du träffade?
Två pojkar från åk 8
3. Hur lång är du?
172
4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Vet ej. Kanske Slumdog millioner, men förmodligen inte...
5. Vem ringde senast?
Kommunens försäkringsansvarige
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?
“Drucket och klart. Tack för påminnelsen. Är i Malmö på konferens. Kram" Till mamma
7. Vad är helgens planer?
Inga jätteplaner. Handla och fixa lite. Äta god mat. Plantera blommor (om de inte är döda av köldchock)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
sms:a
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Inget av det
10. När såg du senast din mamma?
Det var nog nästan tre veckor sedan
11. Vilken ögonfärg har du?
blågrön
12. När vaknade du idag?
05.30 tror jag
13. Har du någon gång hittat en katt?
Jajemen
14. Vilken är din favoritplats?
Hemma tror jag
15. Vilken plats föredrar du minst?
Vet inte, någonstans där jag har varit då eller? Kanske hos tandläkaren, när man ska betala eller på sjukhus.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Ungefär där jag befinner mig nu, fast kanske har livet förändrats på något sätt. Hoppas att det är bra förändringar i så fall.
17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Sov så gott vad jag minns.
18. Vem fick dig verkligen att skratta senast?
Det jag kommer ihåg var Lollo i lördags när hon berättade tuggummiincidenten. Normala skratt har det förstås blivit ett antal sedan dess, men jag tror inget sådär extremt.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor?
Nej, men jag äger inga i alla fall
20. Har du stationär eller bärbar dator?
Både ock både hemma och på jobbet, fast jag äger ingen av dem.
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Med
22. Hur många kuddar har du i sängen?
En
23. Hur många landskap har du bott i?
Ett
24. Har du någon gång spytt på någon?
Inte i vuxen ålder i alla fall.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Strumpor och skor. På sommaren skor.
26. Är du social?
Ibland
27. Vilken är din favoritglass?
Omöjligt att svara på. Beror på situationen.
28. Vad skulle du göra om du vann 1 miljon?
RESA!
29. Tycker du om kinamat?
Japp
30. Tycker du om kaffe?
Nix
31. Vad dricker du till frukost?
Ingenting
32. Sover du på någon särskild sida?
Båda
33. Kan du spela poker?
Typ
34. Tycker du om att mysa?
Det är det jag kan bäst
35. Är du beroendemänniska?
Förstår inte frågan, men självklart är jag beroende av saker
36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Vet personer, men skulle inte säga att jag känner dem
37. Vill du ha barn?
Oftast
38. Kan du några andra språk än svenska?
Jo, jag kan i alla fall göra mig förstådd
39. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja, men bara som sällskap
40. Föredrar du havet eller en pool?
Havet
41. Vad spenderar du helst pengar på?
In- och utredningsgrejer, resor
42. Äger du dyrbara smycken?
Nej
43. Har du någon gång testat narkotika?
Nej
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?
Två extra-tabletter med smak lime/lakrits
45. Vem är den roligaste människan du känner?
Omöjligt att peka ut en. Finns flera kandidater.
46. Välj ett ärr på din kropp?
Eftersom ovanstående inte är en fråga utan en uppmaning med ett felaktigt ditsatt frågetecken vet jag inte hur jag ska svara. Låter därför bli.
47. Vad har du för ringsignal?
Den börjar med tre vibrationer och sedan en melodi
48. Har du kvar klädesplagg från du var liten?
Ja
49. Flirtar du mycket?
Hur fasen gör man då?
50. Vart togs din profilbild?
Vita sand
51. Kan du byta olja på bilen?
Kul att just den frågan skulle komma upp...
52. Har du fått fortkörningsböter?
Har klarat mig hittills
53. Vilken var den senaste boken du läste?
Flyga Drake
54. Läser du dagstidningen?
Oftast på Internet
55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej
56. Dansar du i bilen?
Ja, med de kroppsdelar som går
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Rix Fm
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
"Avboka extrabuss?"
59. När var du i kyrkan senast?
På skolavslutningen förra året
60. Vilka personer utmanar du?
Linda

1 kommentar:

Linda sa...

Ska svara på detta så fort jag får iordning på min hemsida. Kram